nu fi victima,nu fi criminalul,dar mai ales nu fi spectator

vineri, 3 iunie 2011

Variatiuni pe tema impusa

   S-ar putea sa imi placa o dimineata verde de vara , un zambet sincer de copil sau o floare in parul tau...
O ploaie calda de vara, prima zapada a anului ,sa ma plimb prin padure toamna sau sa adorm in bratele tale atunci cand vor mai inflori vreodata teii.Placeri efemere,fara amprente,de care voi uita pana la urmatoare nota din singura simfonie a lumii.
 Un singur aspect nu pot sa uit-motivul pentru care imi plac.


  Nu stiu cine esti tu,de unde vii sau daca vei mai pleca.Nu ma intereseaza nici macar cum te cheama sau daca stii ca vara asta poate fi ultima in care voi inflori ca mare.Tot ce mai poate conta e ultimul val care a mangaiat tarmul.Ultimul sarut al valului va deschide calea  catre urmatoarea dovada de dragoste de care tarmul nu mai are nevoie de mult.
 Tu poti fi subiectul acestei drame consumate la inceput de lume dar,niciodata motivul acestui pacat pe care nici macar nu il constientizezi.Poti sa fii pret de un val tarmul meu de mare la care din ce in ce mai multi vor fi uitat sa ajunga.Pentru un timp vei mai fi malul din care voi musca neintrerupt pana cand vei fi din nou alt tarm al unui alt val.
 Candva poate ne vom intalni din nou,eu tot val,tu niciodata delta...
Fara sa mai lasam in lume amprente,vom inspira pe altii sa lase in urma tarmuri lungi cu plaje pustii pe care copii vor construi alte castele de nisip.


    Ieri,am deschis  poarta spre gradinile Semiramidei ...
A scartait lugubru,neunsa de la facerea lumii, trezind copilul din mine.
Fara sa fim obositi de lungul drum al zilei catre noapte,ne-am asezat sub singurul tei inflorit pentru a ne odihni.
Eu,umerii pe care am carat povara intreaga a lumii tale,el,ochii plansi de atata uimire.Am adormit asteptandu-te sa vii calauzita de singurul parfum pe care il cunoastem si sa crestem impreuna,intr-un singur vis,copilul obosit de atata viata.Intr-o singura soapta,plansa pe un acord de suflet,sa il trezim barbat care sa te iubeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu